« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Zabavni zadaci od 19. ožujka do 8. travnja 2020.
Dragi učenici ovdje su svi zabavni zadaci za slobodno vrijeme koje smo izradile za vas u razdoblju od 19.ožujka do 8.travnja.
Prekrasan je dan pa krenimo u nove zajedničke avanture.
Slika prirode će nam pomoći da ponovimo nastavno gradivo predmeta prirode i društva. Pogledaj sliku i razmisli. Koje je godišnje doba prikazano na slici? Koje pripadnike životinjskog svijeta vidiš? Znaš li ime kojeg cvijeta ili biljke koja raste na livadi? Kako se zove ova voda tekućica? Što se događa s voćkama?
Sada na papr napiši što više riječi (imenice, glagoli, pridjevi) koji opisuju ovu sliku. Pokušaj od odabranih riječi napisati nekoliko rečenica.
Poigrajte se uz kvizove o proljeću.
https://wordwall.net/hr/resource/563651/priroda-i-dru%c5%a1tvo/prolje%c4%87e
https://wordwall.net/hr/resource/1001740/priroda-i-dru%c5%a1tvo/prolje%c4%87e
Zabavi nema kraja kada su tu zagonetke o proljeću.
Njena je haljina crvene boje
na kojoj crne točkice stoje,
ponekad je sakriva trava
dok na malom cvijetu spava.
Nježan i lijep kao cvijet,
veseli je njegov let.
Gdje je cvijeće
tamo lijeće...
Ima krila, nije ptica,
a bio je gusjenica.
Svileno krilce
skriveno rilce.
Kad te ubode
eto nezgode,
ali i slasti
kad te počasti.
Po leđima crne,
po trbuhu bijele,
u proljeće dođu,
u jesen se sele.
Pognuta joj stalno glava
k'o da drijema ili spava,
al prva nam javi znaj
da je hladnoj zimi kraj!
Posljednja zagonetka dozvala je ovu prekrasnu sliku.
Prepoznaješ li ovu proljetnicu? Uz njezinu sliku ide i sljedeća pjesma.
VISIBABA
Ja sam mala visibaba,
snivam prvi san.
Padne prva kaplje kiše,
na moj sitni dlan;
Čitavu me zaljuljala,
prestrašim se sva:
kako ću sve daljnje kaplje,
izdržati ja?!
Vjekoslav Majer
Nakon što ste pročitali pjesmu možete izraditi visibabu na jedan od načina prikazan na sljedećoj poveznici:
https://hor.ladyv.ru/dom-i-obitelj/ruke-njihove/15205-ukrasi-od-papira-visibabe.html
Zatim plešite i pjevajte uz pjesmu Veselo, veselo.
https://www.youtube.com/watch?v=EVXDfVTKDBw
Što se događa sa životinjama u proljeće?
Pročitaj zanimljivosti o ponašanju životinja u proljeće.
http://www.pjesmicezadjecu.com/zanimljivosti-o-zivotinjama/zivotinje-u-proljece.html
Pročitao/pročitala si da su nam se vratile ptice selice koje su ujesen otišle u toplije krajeve.
Spoji sliku i naziv ptice.
https://www.liveworksheets.com/lz141103cf
Sada ptice grade nove domove. Znaš li kako se zove dom u kojem žive ptice? Jesu li sva gnijezda jednaka?
Lastavice grade malo gnijezdo od vlati trave i blata.
Rode na stupovima i dimnjacima grade veliko gnijezdo od granja i pune ga travom.
Istraži kakva još gnijezda grade razne vrste ptica.
PTICA |
GDJE RADI GNIJEZDO? |
OD KOJEG MATERIJALA RADI GNIJEZDO? |
labud |
|
|
gnjurac |
|
|
sjenica |
|
|
sova |
|
|
sokol |
|
|
A zašto ptice grade gnijezda? Pogledaj u kazališnoj predstavi HNK Varaždin Jaje.
https://www.youtube.com/watch?v=GBDM4RVD56E
Pokušaj i ti napraviti gnijezdo od kolaža.
https://zbornica.com/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=2082&Itemid=528
Nemaš kolaž papira? Ne brini, može ti poslužiti i novinski papir (reklame, novine, časopisi). Bit će to jedinstveno gnijezdo. Zamoli roditelje da fotografiraju tvoj uradak i pošalju ga na ProduzeniBoravakSkurinje@gmail.com
U proljeće se životinje bude iz zimskog sna. Znaš li koje su to životinje? Zaigraj igru vješala i sjeti se.
https://www.bookwidgets.com/play/KQBFJ4?teacher_id=6283830859137024
U proljeće aktivniji postaju i kukci: pčele, bumbari i ose. Pčelice vrijedno skupljaju cvjetni sok i prave med.
Pazi ti kukci imaju žalac kako bi se obranili!
Sada se udobno se smjesti i poslušaj skladbu Bumbarov let, Nikolaja Rimskog Korsakova. Uživaj!
https://www.youtube.com/watch?v=sG6swApveWo
I za kraj, ako si oduševljen/oduševljena veselim proljetnim bojama napravi svoju dugu.
U prirodi se duga ne javlja prečesto, pa će ti se svidjeti kada je napraviš u svojoj sobi.
Za dugu je potrebno:
Kako ćeš je napraviti?
Što se dogodilo?
Koje dugine boje vidiš? Znaš li kako one nastaju? Svjetlost je sastavljena od mnogo boja. Kada prolazi kroz vodu, ona se razdvaja na boje koje vidiš.
Dugu na kraju možeš i nacrtati, zalijepiti crtež na prozorsko staklo i pridružiti se djeci diljem svijeta u akciji Dugom protiv korone.
Dobro jutro drage učenice i učenici,
Danas, 7. travnja obilježava se Svjetski dan zdravlja.
Za zdravlje je važno vježbanje pa kreni s vježbama,
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc
a zatim zapleši uz pjesmu Volim se gibat, gibat.
https://www.youtube.com/watch?v=-uquJt8lCQY
Kada si se dobro razgibao/razgibala sada razmisli što je još važno za zdravlje? Higijena, pravilna prehrana, spavanje…
Tvoj zadatak je izraditi svoju Tablicu zdravlja. Na bijelom papiru nacrtaj tablicu s rubrikama.
Vodi evidenciju o svom zdravlju do kraja ovog tjedna. Zatim razmisli što možeš u svom ponašanju promijeniti i tako unaprijediti svoje zdravlje?
|
utorak |
srijeda |
četvrtak |
petak |
subota |
nedjelja |
Što zdravo jedem? |
|
|
|
|
|
|
Koliko sati spavam? |
|
|
|
|
|
|
Perem li ruke prije jela, nakon nužde…? |
|
|
|
|
|
|
Perem li zube ujutro i prije spavanja? |
|
|
|
|
|
|
Vježbam li? |
|
|
|
|
|
|
Koliko vremena dnevno provodim pred ekranima? |
|
|
|
|
|
|
Pošalji nam svoja saznanja pa ćemo ih rado podijeliti.
Na poveznicama riješi kvizove i provjeri svoje znanje o zdravlju:
https://wordwall.net/hr/resource/1159256/priroda-i-dru%c5%a1tvo/zdravlje-1-razred
https://wordwall.net/hr/resource/234767
https://wordwall.net/hr/resource/687985
http://www.pjesmicezadjecu.com/kvizovi/zdravlje.html
Zabavi se rješavanjem zagonetnih priča (pitalica) o zdravlju. Možeš ih postaviti i svojim roditeljima, braći, sestrama…
https://www.liveworksheets.com/kl134678um
Danas napiši nevidljivu poruku s jednom zdravom namirnicom, limunovim sokom i pretvaraj se da si tajni agent koji drži svoje poruke skrivene od drugih.
Za pisanje nevidljive poruke potrebno ti je:
Postupak:
Što se dogodilo?
Limunov sok je organska tvar koja oksidira i postane smeđa kad se zagrije. Razrijeđeni sok od limuna i vode vrlo je teško primijetiti na papiru, nitko neće biti svjestan njegove prisutnosti sve dok se papir ne zagrije i pokaže poruku.
Ostale tvari koje djeluju na isti način su i sok od naranče, luk i ocat.
Ostatak limuna iskoristi za izradu zdravog napitka. Svi znamo da voda najzdravije piće, ali ako joj dodamo malo limunovog soka postat će i najukusnije piće!
U animiranom filmu Ivane Guljašević, Prehlađeni vuk pogledaj kako je vuk koristio limun.
http://www.croatian.film/hr/films/971
I na kraju, opet vježbaj uz I like to move it, move it (zumba ples)
https://www.youtube.com/watch?v=ymigWt5TOV8
Dobro jutro dragi učenici i učenice,
Evo nas na početku novog virtualnog tjedna. Kako bi vrijeme u zatvorenom brže i lakše prolazilo nudimo vam nove zabavne i opuštajuće aktivnosti.
Nakon odmora mogli bismo malo upregnuti moždane vijuge.
Počet ćemo s igrom SUDOKU. To je matematička zagonetka za čije je rješavanje potrebno koristiti male sive stanice. Inače se igra s brojevima. Naš primjer s crtežima je nešto jednostavniji. Jeste li ikada to igrali? Cilj igre je smjestiti crteže u mrežu tako da se niti u jednom redu ili stupcu ne ponavljaju isti crteži. Probajte igrati na poveznici. Javite kako vam ide!
https://www.myhomeschoolmath.com/LogicGames/Picture-Sudoku1.html
Ako vam se svidio SUDOKU, možete probati matematičke igre sa šibicama. Postavite zadatke i svojim ukućanima. Rješenja su odmah ispod pa možete provjeriti točnost.
https://www.artrea.com.hr/skola/zabavna_sibice-4.pdf
Ako doma nemate šibice, mogu poslužiti i higijenski štapići za uši ili čačkalice.
Mudre glavice mogu riješiti jednu mozgalicu.
https://www.liveworksheets.com/kc129295rr
Želite se nasmijati slušajući kako vaše mame i tate "lome" jezik? Možda ćete se i vi spetljati? Nema veze, važno je samo da se dobro zabavite. Probajte brzo izgovoriti i ponudite svojim ukućanima da brzo izgovaraju sljedeće jezikolomke:
Na štriku se suši šosić. Suši se, suši šosiću moj!
Šalicom šećera šećerit ćeš šačicu češnjaka.
Igla igra igru igle.
Kralj Karlo i kraljica Klara su krali klarinet.
Svraka svraku preskakala, svaka svraka skaka na dva kraka.
Četiri čavlića na čunčiću čučeći cijuču.
Vaše mudre glave su se zagrijale, a sada je vrijeme da zagrijete i razgibate i vaše tijelo. Evo nekoliko ideja za sve ukućane.
Završit ćemo jednom Ne baš savršenom pričom. Udobno se smjestite, opustite i poslušajte priču.
https://www.youtube.com/watch?v=RG7IzEHyKAM
Zatim pustite mašti na volju i smislite neki svoj, novi, drugačiji, neobičan završetak priče. Nacrtajte novi završetak priče, zapišite ili ga jednostavno zapamtite jer ćete nam ga ispričati u školi.
Ne prestaješ se igrati zato što stariš, stariš zato što se prestaješ igrati. (George Bernard Shaw)
Danas ćemo se družiti uz igru. Igra je djeci jednako važna kao i potreba za hranom, spavanjem, ljubavlju,... Razmisli, koja je tvoja najdraža igra i s kime je voliš igrati? Odigraj svoju najdražu igru, poslikaj se i pošalji nam slike. Ali ako je ikako moguće da ne igraš na računalu, mobilnom telefonu ili PlayStationu.
Evo nekoliko ideja za igre danas.
Veseli krumpiri
Igrati možeš s loptama ili lopticom od čarape. Postavi na jednu stranu prostorije posude, a na drugoj neka bude start. Svaki sudionik igre neka uzme po jedan "krumpir" i stavi ga između koljena. Cilj je čim brže doći do posude i ispustiti krumpir točno u nju. Ako igraš sam / sama možeš mjeriti vrijeme i biti u svakom sljedećem pokušaju brži / brža i spretniji / spretnija.
Ja sam danas vođa
Danas ti postaješ vođa. Reci svojim ukućanima da rade sve što radiš i ti. Kreći se, pričaj i gestikuliraj po želji. Ostali moraju pratiti sve tvoje pokrete i ponavljati ih, a onaj koji pogriješi ispada.
Mali košarkaši
Napravi lopticu od čarape, na jednu stranu prostorije stavi kantu / kutiju, a na drugoj sjedni na pod. Cilj je ubaciti lopticu u kantu i svaki put kada ti to pođe za rukom, promijeni poziciju i udaljenost od kante / kutije.
Magična kocka
Uzmi jednu kockicu iz društvene igre, papir i olovku. Kockicu bacaš dva puta i svaki puta zapišeš na papir broj koji si dobio / dobila. Ako u prvom. bacanju dobiješ broj 2, a u drugom bacanju broj 4 vidi dalje što radiš.
1. razred: 2+4=6
2. razred: 2•4=8
3. razred: 2•4=8 2+4=6 8-6=2
Svaki puta kada izračunaš čučni i onaj broj koji si dobio / dobila za rezultat toliko puta moraš skočiti visoko u zrak poput žabe.
Po uzoru na djecu iz Italije koji su na prozorima svojih zgrada/ kuća istaknuli poruke Sve će biti u redu! (Andrà tutto bene!) kako bi stavili osmijeh na lica susjeda ili rijetkih prolaznika te poslali poruku optimizma i vjere u bolje nadolazeće dane, i mi bismo htjeli da se na isti način prozori vaših kuća / stanova zašarene!
Za danas smo vam pripremili jedan jednostavan zadatak...bit će zabavno! Pročitajte pjesmu (u njoj se krije zadatak)! :)
Svoje radove objavite na prozorima da ih mogu vidjeti susjedi!
Sve će biti u redu!
Draga naša djeco, velika i mala,
slušajte me dobro - ovo nije šala.
Imama jednu poruku za sve:
velike, mele, nasmijane i one u bedu,
budite hrabri, sve će biti u redu!
Nedostaje vam škola, prijatelji
nedostaje vam... svašta,
ali znamo da vam sigurno ne nedostaje mašta.
Zato uzmite u ruke papir i najljepše boje,
izradite i stavite u prozor / na balkon
(da svi vide)
poruke svoje.
A što bi trebalo pisati na njima?
Sve će biti u redu! poručite svima.
Osmijeh na lice,
bojice u ruke,
na posao se bacite sad,
neka šareni prozori pozitive ukrase
svaku ulicu,
selo,
grad...
Došao je kraj još jednog virtualnog tjedna. Bio/bila si vrijedna pa nastavljamo samo s igrom i zabavom.
Ispričaj smiješnu priču svom bratu ili sestri. Zatim neka on ili ona napravi isto.
https://www.bookwidgets.com/play/LNMY4Q?teacher_id=4536548270800896
Za ručak skuhaj oblak u čaši.
Za kuhanje oblaka potrebno je:
Postupak:
Što se dogodilo?
U prirodi oblaci nastaju kada se topao, vlažni zrak hladi. Kada se zrak ohladi nastaju sitne kapljice vode koje formiraju oblak.
Topla voda u tvojoj čaši se ohladila i stvorila oblak. Čarolija, zar ne?
Riješi jednu mozgalicu.
https://www.liveworksheets.com/aj117249ug
Rješenja zagonetki i pitalica od 30. ožujka su: 1.ne, biti će noć 2 jučer, danas, sutra 3.ne, između je noć 4 traju isto 5.ne 6.niti jedno, u siječnju ne cvjetaju voćke
I za kraj https://playtictactoe.org/
Svake godine 2. travnja, na dan rođenja Hansa Christiana Andersena, obilježava se Međunarodni dan dječje knjige. Obilježava se kako bi se istaknula važnost dječje knjige te potaknula i razvila ljubav prema čitanju.
Jesi li ti knjigoljubac ili ćeš to tek postati?
Znaš li tko je bio Andersen? Možeš li se sjetiti nekih njegovih djela?
Zaigraj igru vješala i prisjeti se nekih Andersenovih bajki.
https://www.bookwidgets.com/play/RPQ694
Ili poslušaj audio priču Carevo novo ruho.
https://www.youtube.com/watch?v=hYu080wXuNk
Na Dan dječje knjige živućem piscu i ilustratoru dodjeljuje se Andersenova nagrada. Razmisli, što radi pisac, a što radi ilustrator?
Tema ovogodišnjeg dana knjige je Žudnja za riječima, pa će tvoj prvi zadatak biti odabrati i zapisati pet najdužih, najkompliciranijih riječi. Predlažem:
Dalje nastavi sam/sama!
Ne zaboravi, svoje duge i komplicirane riječi možeš poslati na ProduzeniBoravakSkurinje@gmail.com ili ih zapisati pa donijeti u školu.
Drugi zadatak: Sjeti se svoje omiljene dječje knjige. Zamisli da si ilustrator. Ilustriraj (nacrtaj) naslovnicu svoje omiljene dječje knjige. Nemoj navoditi ime djela koje si ilustrirao/ilustrirala.
Pošalješ li svoj crtež na gore navedenu elektroničku adresu možemo organizirati kviz (pogađanje) o kojim se dječjim knjigama radi.
Sigurna sam da će onaj tko vidi tvoju naslovnicu poželjeti pročitati tu knjigu!
U treći zadatak uključi svoje ukućane. Istraži koja je omiljena knjiga tvoje mame, tate, sestre, brata, bake, djeda. Pitaj ih zašto im se baš ta knjiga sviđa? Proslijedi nam odgovor.
Mudre glavice danas imaju novi zadatak.
https://www.liveworksheets.com/nk111240ta
Je li ti zadatak bio težak? Jesi li tražio/tražila pomoć od starijih?
Na današnji dan obilježava se i Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Autizam je poremećaj koji se javlja u prve tri godine života i uglavnom traje do kraja života.Uzrok je nepoznat. Autistične osobe imaju teškoće u komunikaciji i socijalnim odnosima, te se opiru svakoj promjeni navika. Njihovo ponašanje obilježava nezainteresiranost za druge, mehaničko ponavljanje pojedinih pokreta ili radnji, te neuobičajeno vezivanje za neki predmet. Neka autistična djeca pokazuju iznimne motoričke, matematičke i druge vještine. Osobe s autističnim poremećajem imaju niz životnih teškoća. Danas ovim kratkim upoznavanjem s autizmom dajemo podršku svima koji imaju taj poremećaj. Kako bi znali da mislimo na njih možemo sa svojih prozora ili balkona pustiti plavi balon. Ako nemamo plavi balon kod kuće možemo nacrtati jedan i zalijepiti ga na naš prozor u znak podrške.
Ako na zanimljiv način, posterom, želiš saznati više o osobama s autističnim poremećajem otvori poveznicu:
http://www.centar-logos.hr/wp-content/uploads/2015/04/autizam_plakat.jpg
Ivica: - Mama, znaš kako se uvijek brineš da ću razbiti tvoje omiljene šalice?
Mama: - Znam, Ivice.
Ivica: - E, sad više ne moraš brinuti!
Dvije buhe krenule u kupovinu.
Prva buha: - Hoćemo li ići pješke?
Druga buha: - Ma ne, idemo pudlicom.
Pita mama Pericu: - Zašto ne jedeš? Rekao si da si gladan kao vuk.
Perica joj odgovara: - A kad si ti vidjela vuka da jede špinat?
Dobar dan dragi učenici i učenice,
Znate li zašto smo današnji dan započeli šalama? Danas je 1. travnja, Međunarodni dan šale ili Dan ludosti.
Jeste li, možda i vi već nekoga prevarili? Ako niste, izmislite neku vijest, šalu ili podvalu i trk do sestre, brata, mame ili tate. Jesu li povjerovali u vijest? Je li podvala uspjela? Javite nam kako je prošlo.
No, znate li gdje je tradicija obilježavanja ovoga dana započela?
Neki smatraju da ova tradicija potječe još iz drevne Grčke ili Rima, a neki vjeruju da dolazi iz srednjovjekovne Francuske . Francuski kralj Karlo IX. je 1564. godine predstavio novi kalendar po kojemu je početak nove godine pomaknut s 1. travnja na 1. siječanj. Vijesti su tada sporo putovale pa su mnogi nastavili slaviti novu godinu po starom kalendaru - 1. travnja. Oni upućeniji rugali su se neznalicama, šalili na njihov račun, usmijavali ih i nazivali "travanjskim ludama". Vjerujete li ili mislite da je ovo šala?
Što su ljudi povjerovali?
Televizijska kuća BBC je 1. travnja 1957. objavila vijest da su švicarski seljaci, zahvaljujući blagoj zimi imali obilnu berbu špageta. Vijest je popraćena fotografijama seljaka koji beru šapegete s drveća.
1. travnja 1980. godine BBC je objavio da će Big Ben postati digitalni , a budući da mu kazaljke više nisu potrebne, dobit će ih prva četiri slušatelja koja se jave u emisiju. Slušatelji su bili bijesni.
2008. godine BBC je u sklopu emisije Čuda evolucije objavio snimku koja prikazuje jato pingvina u letu. Kako je poznato da ove ptice ne lete, snimka je privukla veliku pozornost. BBC je na kraju emisije objasnio kako su leteći pingvini napravljeni pomoću specijalnih efekata.
Nastavimo sada u šaljivom tonu. Jeste li čuli za Antuntuna?
Poslušajte pjesmu Grigora Viteza Kako živi Antuntun?
https://www.youtube.com/watch?v=qCmSkF0DJB4
Što Antuntun radi naopako? Što vi radite naopako? Što biste voljeli raditi naopako?
Uzmite sada papir, bojice, flomastere i nacrtajte svoju naopaku želju. Crteže nam pošaljite na e-mail ProduzeniBoravakSkurinje@gmail.com.
Preporučujemo pročitajte još šaljivih pjesama naših književnika.
Mačka kod zubara, Luko Paljetak
http://www.pjesmicezadjecu.com/stihovi-za-10/macka-kod-zubara.html
Na divljem zapadu, Luko Paljetak
http://www.pjesmicezadjecu.com/stihovi-za-10/na-divljem-zapadu.html
Kako je svraka intervjuirala psa, Zvonimir Balog
http://www.pjesmicezadjecu.com/stihovi-za-10/kako-je-svraka-intervjuirala-psa.html
Ludi dan, Gustav Krklec
http://www.pjesmicezadjecu.com/stihovi-za-10/ludi-dan.html
Nasmijte se i uz kazališnu predstavu Miševi i mačke naglavačke u izvedbi GKL Varaždin.
https://www.hnkvz.hr/mjuzikl-za-namlade-misevi-i-macke-naglavacke/
Za mudre glavice nešto novo. Želite li naučiti šifrirati poruke? Jeste li čuli za Cezarovu šifru?
Otvorite poveznicu, naučite šifrirati poruke i dobro se zabavite!
https://www.liveworksheets.com/pf105997bf
A sada je vrijeme za malo viceva.
https://www.youtube.com/watch?v=f0FCVQswVJs
https://www.youtube.com/watch?v=ylEmAK0tOQ4
Prije razgibavanja pročitajte šaljive pjesme o životinjama.
https://zbornica.com/index.php?option=com_zoo&task=item&item_id=1423&Itemid=108
I za kraj, razgibavanje uz uvijek spremne na podvale, Malce.
https://www.youtube.com/watch?v=FP0wgVhUC9w
Dragi naši,
Vaše učiteljice svakodnevno pokušavaju naći zanimljive aktivnosti za vas. Pogledajte što je novo.
Za početak, udobno se smjestite, zatvorite oči i poslušajte skladbu Frederica Chopina, Buđenje proljeća.
https://www.youtube.com/watch?v=dN1XUV6QclU
Kada ste se opustili uz slušanje ove prekrasne glazbe pročitajte priču Dolazak proljeća, Luko Paljetak.
http://www.pjesmicezadjecu.com/prigodne-price/dolazak-proljeca-luko-paljetak.html
Koje cvijeće razgovara u priči? Je li koji od cvjetova proljetnica? Postoji li cvijet koji ne cvjeta u proljeće?
Znate li kako izgleda cvijeće iz priče? Riješite listić i provjerite.
https://www.liveworksheets.com/bk99202cf
Pokušajte što brže premetanjem slova otkriti nazive još nekog proljetnog cvijeća.
https://wordwall.net/hr/resource/1156781/hrvatski-jezik/cvije%c4%87e
Želite li sami izraditi popularni proljetni cvijet zumbul pogledajte kako to napraviti.
https://www.youtube.com/watch?v=Hj2O7mbx_8c
Sada izradimo šarene slikovnice. Slikovnice u nekoliko poteza mogu stvoriti podlogu za neograničenu maštu. Jednostavnom metodom šivanja koju možete pogledati i u videu potrebno je manje od dvije minute da budete spremni za kreativnu avanturu.
U slikovnicu može pisati ili crtati, što vam se dogodilo ili što ste sanjali, što biste voljeli da vam se ispuni ili jednostavno – sve što vam padne na pamet.
Potrebno:
Postupak:
Ako vam se opisan postupak čini jako težak, pogledajte video i uvjerit ćete se da je stvarno jednostavno.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=bjYWskSc5LQ&feature=emb_title
Vaše slikovnice donesite sa sobom po povratku u školu i obogatit ćemo naš Kutak za čitanje.
Nismo zaboravili na mudre glavice. Zagonetke dolaze u novom obliku.
https://www.liveworksheets.com/ye100072rs
Rješenja od 27. ožujka 2020. su: 1. sutra, 2. zrcalo (ogledalo), 3. tišina, 4. sjena.
Tu je i jedna mozgalica.
https://www.liveworksheets.com/di100218xz
I na kraju, naravno, razgibavanje uz Gummy bear song.
https://www.youtube.com/watch?v=v_U7ERmMGzU
"Vrijeme je sporo za one koji čekaju,
vrlo brzo za one koji su uplašeni,
vrlo dugo za one koji jadikuju,
vrlo kratko za one koji slave.
Ali, za one koji ljube, vrijeme je vječnost."
William Shakespear
Dragi naši, stigao nam je treći virtualni ponedjeljak.
Jučer, 27. ožujka, pomicali smo satove sa 2 na 3 sata. Evo nekoliko zanimljivosti o pomicanju sata iz prošlosti.
Ljetno računanje vremena službeni vremenski sustav u kojem se, tijekom ljetnih mjeseci, kazaljke prebacuju obično za jedan sat unaprijed u odnosu na mjesno standardno vrijeme. Svrha je toga postupka bolja usklađenost između sati dnevnoga svjetla te radnog vremena i školske nastave. Tako, umjesto ranojutarnjeg dnevnog svjetla, za kojeg većina ljudi još spava, ostaje sat dnevnog svjetla više za večernje aktivnosti.
Ideju o pomicanju sata prvi je spomenuo američki izumitelj i političar Benjamin Franklin još 1784. godine u pismu urednicima Pariških novina. Pismo je bilo šaljivog karaktera, pa se ne zna je li on to uistinu tako i mislio.
Ljetno računanje vremena ozbiljno je predložio Englez William Willett u članku Gubitak dnevnog svjetla, ali unatoč nastojanjima nije uvjerio britansku vladu da prihvati ovaj sustav.
Začetnikom podjele računanja vremena na zimsko i ljetno smatra se novozelandski entomolog George Vernon Hudson koji se bavio proučavanjem i skupljanjem kukaca pa mu je trebalo dosta dnevne svjetlosti. 1895. godine došao je na ideju da bi se vrijeme moglo pomaknuti dva sata unaprijed kako bi tijekom ljetnog dana imao više danjeg svjetla u popodnevnim satima.
Zamisao o ljetnom računanju vremena prvi je put ostvarena u Njemačkoj i Austru-Ugarskoj za Prvog svjetskog rata od 30. travnja do 1. listopada 1916. godine. Ubrzo je taj primjer slijedila i Velika Britanija.
Danas rijetko tko na ruci i da bi saznao koliko je točno sati čovjek mora pogledati na mobitel. A prije dvadesetak godina, kada mobitela nije bilo, svi smo na ruci imali sat i pogledavali kada će završiti školski sat, zvoni li za dvije ili dvadeset minuta. Naravno, morali smo paziti da nas učitelj pritom ne vidi jer, nije baš svima odgovaralo što stalno gledamo koliko je sati. Često pogledavanje značilo bi da nam je dosadno na satu ili da smo naprosto nepažljivi. Opet, satovi nisu uvijek bili točni. Kasnio bi ili išao unaprijed, preračunali bismo se čekajući da prođe sat ili da dođe vrijeme za kakav važan trenutak.
Poznaš li ti nekog tko nosi sat? Tko je to? Imaš li budilicu da te probudi u jutro? Kakav je sat koji imaš, analogni s kazaljkama ili digitalni? Razmisli, koje sve vrste satova poznaješ? Evo male pomoći: sunčani sat, vodeni sat, pješčani sat, ... Ako želiš upoznati sve vrste satova klikni na poveznicu niže i saznaj.
https://hr.wikipedia.org/wiki/Sat_(instrument)
Želiš li sam/sama izraditi pješčani sat? Pogledaj kako.
https://vlatkajeras.wixsite.com/ura-sat/copy-of-sat
Svoje znanje o uri ili satu možeš provjeriti igrajući kviz ili rješavanjem križaljke.
https://wordwall.net/hr/resource/806346/priroda-i-dru%c5%a1tvo/ura
https://wordwall.net/hr/resource/775513/priroda-i-dru%c5%a1tvo/ura-i-dan
Evo i jedne prekrasne priče. Nadam se da će vam se svidjeti. Iako je malo duža vrijedi je pročitati.
Priča o ukradenom satu: Kako je jedan učenik odlučio postati učitelj
“Jednog je dana starac susreo mladića koji ga je upitao: “Sjećate li me se?”
Starac je odgovorio negativno. Stoga mu je mladić rekao da je nekad davno bio njegov učenik.
Na to ga profesor upita: “Ah da? I čime se baviš sada?”
Mladić odgovori: “Učitelj sam.”
“Oh, kako lijepo. Poput mene”, odgovori starac.
“Eh da. Zapravo postao sam učitelj jer ste me upravo vi nadahnuli da budem poput vas.”
Starac je bio znatiželjan te ga zamoli da mu ispriča kako je to moguće.
I mladić mu ispriča ovu priču:
“Jednog dana moj prijatelj je došao u školu s prelijepim novim satom i ja sam mu ga ukrao. Ubrzo je prijatelj primijetio krađu i odmah se požalio našem učitelju, a to ste bili vi. Onda ste vi rekli svima nama u razredu: “Tijekom današnjih predavanja ukraden je sat vašeg prijatelja. Onaj tko ga je ukrao, molim vas, neka ga vrati.”
Ali ja ga nisam htio vratiti. Zatim ste vi zatvorili vrata i rekli ste nam da se ustanemo kako biste vi mogli prekontrolirati naše džepove, jedan po jedan. Međutim, prije toga, rekli ste nam da zatvorimo oči. To smo i učinili, a vi ste pretraživali džep po džep i kad ste došli do mene, pronašli ste sat i uzeli ga. Nastavili ste pretraživati po džepovima svih drugih i kad ste završili rekli ste: “Otvorite oči. Pronašao sam sat.”
Poslije mi nikad ništa niste rekli i nikad niste spomenuli taj događaj. Nikad niste otkrili ime onoga tko je to bio. Onog dana, vi ste spasili moje dostojanstvo zauvijek. A to je bio najsramotniji dan u mom životu. Nikad mi ništa niste spomenuli o tome i iako zbog toga niste vikali na mene niti mi očitali moralnu bukvicu, ja sam jasno razumio pouku. Zahvaljujući vama shvatio sam da je to način na koji treba postupati pravi odgajatelj. Sjećate li se, profesore, tog događaja?”
A profesor odgovori: “Sjećam se toga slučaja s ukradenim satom i da sam pretraživao džepove svih učenika, ali se ne sjećam da si to bio ti. I ja sam zatvorio oči dok sam pretraživao džepove.”
Je li ti se svidjela priča? Možeš li reći koja je njezina poruka?
Za mudre glavice šaljemo zagonetke.
1. U 12 sati u noći padala je kiša. Može li nekoliko dana poslije u isto vrijeme biti sunčano?
2. Imenuj tri dana zaredom, ne koristeći nazive dana u tjednu niti datume.
3. Može li kiša padati dva dana zaredom?
4. Koji dan traje više sati: jučerašnji, današnji ili sutrašnji?
5. Može li se vratiti dan koji je prošao?
6. Došao je dugo očekivani siječanj. Prvo je procvala 1 jabuka, a potom 3 šljive. Koliko je ukupno stabala procvalo?
Rješenja zagonetki i pitalica od 26. ožujka su: 1. pas, 2. pauk, 3. puž, 4. žirafa.
Uz zvuk otkucavanja sata uvijek ide pjesma. Za kraj zapjevaj i pleši uz pjesmu Ura.
https://www.youtube.com/watch?v=PaVdjOtrZsc
Stigao nam je i petak, kraj još jednog virtualnog tjedna. Bili ste vrijedni i marljivi i zbog toga vas danas čeka zabava. Kada završite sa školskim obvezama možete se zabaviti uz izradu lutke za prste, pogledati lutkarsku predstavu Mačak u čizmama našeg lutkarskog kazališta i rješiti uvijek zanimljive zadatke za razbribrigu. Sigurno se pitate zašto izrađujemo lutke i gledamo predstavu. Danas je Svjetski dan kazališta i na taj način ćemo ga obilježiti zajedno s vama i vašim obiteljima. Za početak lutkice.
Upute za izradu lutke za prste:
Potrebna vam je stara rukavica jer je s njom najlakše napraviti lutke koje će se navući na prste. Najprije odrežite prste na rukavici i u svaki vršak odrezanog prsta rukavice stavite komadić vate kako biste izradili glavu lutke. Odmah ispod vate pomoću konca povežite prst kako biste napravili vrat.
Za oči možete upotrijebiti šljokice, gumbiće, a za usta je dobar crveni konac. Niti vune upotrijebite za kosu i prišijte na lutku. Od ostataka tkanine možete napraviti odjeću. Isti postupak napravite za svaki prst. Možete koristiti različite tkanine i konce kako bi svaka lutka imala drugačiji izgled.
Kada izradite svoje lutke za prste slikajte ih i pošaljite nam slike na gore stavljenu poveznicu. Veselimo se vašim radovima.
Na ovoj poveznici možete pogledati predstavu Mačak u čizmama. Prije nego se udobno smjestite pročitajte na dnu stranice priložen kazališni bonton, za ugođaj zatamnite prostoriju i uživajte u predstavi:
Na poveznici možete zaigrati igru Milijunaš i ponoviti svoje znanje o kazalištu.
https://learningapps.org/10011027
Vrijeme možete skratiti i igrom vješala.
https://www.bookwidgets.com/play/TNX7W6?teacher_id=6283830859137024
Ne možete u kazalište, ali kazalište može doći k vama:
GKL Split, Grga Čvarak
https://www.youtube.com/watch?v=pCBttegDz6Q&feature=emb_rel_end
GKL Split Šporki Špiro i Neposlušna Tonka
https://www.youtube.com/watch?v=Pvy4ry0bWGQ
GKL Split, Stonoga Goga
https://www.youtube.com/watch?v=chcdGYRKQhE
Kazalište Tvornica Lutaka, Tko se boji vuka još?
https://www.youtube.com/watch?time_continue=21&v=mRVZehC7aD8&feature=emb_logo
Zagrebačka Filharmonija, Ježeva kućica i Zimogrozni
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=EvCmuc3tF2E&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=Op0TkNATPhM&feature=emb_logo
Podsjećamo i na Wandu LaVandu GKL Rijeka https://vimeo.com/206369441
Nismo zaboravili na mudre glavice.
1. Nikad nije bilo, a uvijek će biti.
Nitko ga vidio nije i nikad neće vidjeti.
A ipak ga svi žele dočekati.
2. Ako me baciš, razbit ću se.
Ako mi se nasmiješiš, uzvratit ću osmijeh.
3. Reci joj ime i nestat će. Što je to?
4. Danju svakog vjerno prati,
a noću je nikad nema.
Rješenja zagonetki od 25. ožujka 2020. su: 1. pijetao, 2. sova, 3. lastavica, 4. kos, 5. roda.
Zadatak za razmišljanje:
Čamcem trebaš preko rijeke prevesti vuka, kozu i kupus. U čamcu možeš voziti samo po jedno od njih troje. Kako ćeš ih prevesti, a da nitko nikog ne pojede?
Dobro jutro dragi učenici i učenice,
Stigao je i deveti dan nastave na daljinu. Kako vam dosada ne bi postala bliska prijateljica, nudimo vam još zadataka i aktvnosti.
Za početak, uobičajeno, jedna priča.
TIGRICA
Kada ujutro ustanem moja Tigrica me već čeka u kuhinji. Mama ustaje prije mene. Ona pakira hranu koju tata nosi na posao. Tigrica me veselo pozdravlja. To sam ime dao svojoj maci. Ona je crna i žuta. Tigrica se voli maziti i zato je volim.
Antun Kolik, učenik
Razmisli i usmeno odgovori na pitanja: Tko je Tigirica? Zašto ju je dječak tako nazvao? Što Tigrica voli? Zašto dječak voli Tigricu?
Imaš li ti kućnog ljubimca? Kojeg? Kakav je tvoj kućni ljubimac? Što ti se najviše sviđa na tvom kućnom ljubimcu?
Ako nemaš kućnog ljubimca, bi li ga želio/željela imati? Kojeg? Zašto bi želio/željela imati baš tog kućnog ljubimca?
Sada uzmi papir i nacrtaj svog kućnog ljubimca ili ljubimca kojeg bi želio/željela imati. Oko kućnog ljubimca nacrtaj pet oblačića. U oblačiće upiši osobine koje ima tvoj ljubimac. Crtež ćeš donijeti u školu pa ćemo napraviti izložbu kućnih ljubimaca.
Je li ti nekada netko rekao da si brbljav/brbljava kao papiga? Na poveznici ispod, riješi zadatke i prisjeti se još sličnih izraza.
https://www.liveworksheets.com/pa73986ka
Bistooki mogu tražiti skrivene predmete.
https://www.highlightskids.com/games/hidden-pictures/cat-and-mice
S braćom, sestrama, roditeljima možeš zaigrati Igru krugova.
Zadatak je osmisliti što više životinja na osnovu kruga. Može se docrtavati još elemenata, ali krug mora ostati krug.
Zadatak je, znači, pretvoriti krug u prepoznatljivu životinju.
Mudrima glavicama stižu nove zagonetke.
1. Imam dlaku, nisam maca. Pijem vodu, nisam žaba.
Strašan sam, a nisam lav, nego idem av, av av.
2. U lov ide, pušku ne nosi. Mrežu širi, ribu ne lovi.
Mirno čeka lovinu, debelu il mršavu muhetinu.
3. Iako se svuda kreće, izgubit se nikad neće.
Zalutati je nemoguće, jer je stalno on kod kuće.
4. Sve da na stol neki staneš i ruke istegneš
opet nećeš moći moju glavu da dosegneš.
Dugokraka, dugovrata, a plosnate glave,
gledam kao s prvog kata, ima li gdje trave.
Rješenja zagonetki od 24. ožujka 2020. su: 1. led, 2. voda, 3. vodena para
Zapjevaj uz dječji zbor Štigleci i njihovu pjesmu Kikiriki.
https://www.youtube.com/watch?v=xgftQfORUxw
I na kraju se zabavi i razgibaj oponašajući životinje.
https://www.youtube.com/watch?v=26guG6wr5so
Dobar dan dragi učenici. Evo već nam je stigla srijeda i čekaju vas kretivne aktivnosti koje smo vam pripremile. Za početak uživajte u čitanju priče Živ-živ.
ŽIV - ŽIV
Neki je nestašni dječak stavio jaje iz vrapčjega gnijezda u gnijezdo svračka. Izlegli se mladi svračkovići. Mališani bijahu sivi, sa žutim grudima, a tuđinac siv, s glavicom mrke boje.
- Kakav je to porod? - čudila se svračkovica.
Rođena djeca viču: "Ti, ti!", a mali tuđinac neprestano svoj "živ, živ!"
- Pa to je vrabac - dosjeti se svračkovica. - Netko mi je podmetnuo vrapčje jaje!
Kad vrapčić opernati, reče mu svračkovica:
- Ti nisi naš, ti si tuđ, odleti k svojima.
- A gdje su moji? Ja ih ne poznajem - reče vrabac.
- A ti pitaj - pouči ga svračkovica. - Gdje ti odgovore "živ, živ!", ondje su tvoji. Mi živimo u šumi, a tvoji stanuju u blizini ljudi.
Poleti vrapčić da potraži svoje. Doleti u selo, sjedne na staro stablo kraj neke kuće i misli: "Ne žive li možda ovdje moji?" I pogleda u duplje stabla.
- Kva! - drekne na nj srdito čavka.
"Ne, tu nisu moji", pomisli vrapčić i preleti sa stabla na pseću kućicu. "Možda su ovdje."
- Živ! - vikne vrapčić i pogleda u kućicu.
- Av! - odgovori pas.
"Ni tu nisu moji", pomisli vrapčić i preleti na svinjac.
- Hru! - odazove se svinja.
"Nitko nije moj", rastuži se vrapčić i poleti na krov staje.
"Nisu li moji ovdje unutra?"
- Živ! - vikne vrapčić u staju.
- Muuu! - odazove se netko iznutra.
- Ni tu nisu moji - reče vrapčić i tužno spusti glavicu.
Vrapčić se zaleti u čardak. Ugleda ondje mačku i uplaši se.
Mačka skoči da ga ulovi, a on od straha odleti u vrt. U vrtu, po tarabama, po strašilu i po lijehama živkahu ptići.
- Živ, živ! - vikne vrapčić.
- Živ, živ! - odvrate mu ostali ptići i počeše živkati tako da je vrapčić skoro oglušio.
- Eto, našao sam ih! To su moji - obraduje se vrapčić.
Bravo, već ste pročitali priču. Pronađte koje se životinje spominju u priči i pronađite slike tih životinja na internetu. Razmislite, a sigurna sam da znate, je li vrabac ptica selica ili stanarica? A, sada brzo otrčite do prozora i pronađite vrapca, možda je to naš vrabac iz priče.
Za mudre glavice koje sigurno nestrpljivo čekaju idu zagonetke.
1. Ima kaput sav od svile, dijete mu se zove pile.
Svako jutro on se trudi, cijelo selo da probudi.
2. Velike su njene oči, u lov kreće svake noći.
A ujutro poslije lova, na spavanje ide ona.
3. Strijela crno-bijela preko svijeta proletjela.
Do nas je jutros glas veseo donijela.
4. Vedri zvižduk imam ja, mene cijela šuma zna.
Po žutom ćeš znati nosu, da se radi baš o ...
5. Živi u slozi, na visokoj nozi,
visoko leti kad god se sjeti.
I stan joj je visoko na našoj kući,
u njega možeš kroz dimnjak ući.
Rješenja zagonetki od 23. ožujka 2020. su: 1. maslačak, 2. gnijezdo, 3. ljuljačka, 4. šišmiš.
Možete se zabaviti slaganjem slagalica.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0dbb81b11c10
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=027401381155
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2f01d8f6ed4b
Tko želi, može odigrati kratku igricu i nahraniti gladne ptiće.
Za upornije tu je premetaljka.
https://www.liveworksheets.com/dr74015nx
I na kraju se razgibajte, zaplešite i zapjevajte Pačji ples.
https://www.youtube.com/watch?v=_fPK3QBAVBU
U nedjelju je bio Dan voda. Odlučile smo se osvrnuti i na taj važan dan za sva živa bića jer bez vode nema ni života.
Ona se kreće, teče, žubori,
Što je sve voda? Otkrijte rješavanjem anagrama.https://wordwall.net/hr/resource/964273/voda
Za mudre glavice nove zagonetke.
1. Ja sam prije bio voda, a po meni sad se hoda.
Pazi da ne padneš nisko, jer je glatko jer je sklisko!
2. Zaista me svuda ima: u moru i oblacima,
i u zemlji i u zraku, i u znaku vodenjaku.
3. Da sam bijela moraš znati. Vatra i voda su mi mati.
Ja se dižem, a ne tečem, kud god stignem, sve opečem.
Rješenja zagonetki od 20. ožujka 2020. su: 1. zrak, 2. ura, 3. tragovi, 4. igla.
Sada se razgibajte,uživajte u pjesmi i plesu. Uzmite za ruke svoje ukućane i prepustite se ritmovima pjesme.
https://www.youtube.com/watch?v=GGw0-TGQk9w
Dragi naši...evo nas u još jednom virtualnom tjednu!
U subotu, 21.3. stiglo nam je PROLJEĆE. :)
Učimo zajedno na zabavan način...
Na poveznici ispod možete riješiti križaljku i otkriti koje nam cvijeće najavljuje proljeće.
Za one malo upornije tu je i poveznica na listić za ponavljanje gradiva o proljeću.
https://www.liveworksheets.com/worksheets/hr/Priroda_i_dru%C5%A1tvo/Priroda/Prolje%C4%87e_fk66045kc
Za mudre glavice šaljemo zagonetke.
1. Prvo su im glave žute svud po travi razasute.
A na kraju oni nose padobrance mjesto kose.
2. Njega često prave ptice, miševi i vjeverice.
Pa i čovjek kad ga svije živi ljepše i sretnije
3. Dok se ona tužno njiše, tamo – amo zrakom piše.
Njeno srce tuga slama jer ne voli biti sama.
4. Cijelu zimu rado spavam, pa se dana pribojavam.
Zato letim svake noći, premda imam slabe oči.
Proljeće i pjesma uvijek idu zajedno. S braćom, sestrama, roditeljima možete organizirati karaoke natjecanje i pjevati pjesmu Ode zima.
https://www.youtube.com/watch?v=wHStvh-CZ4w
Što još ide zajedno? Cvijeće i proljeće. Vaš je zadatak pročitati priču Miroslava Huzjaka, Cvijet kakav nitko nigdje nije vidio,
http://likovna-kultura.ufzg.unizg.hr/cvijetpr.htm , a zatim pustiti mašti na volju i taj cvijet naslikati. Koristite pribor koji imate kod kuće. Ne možete pogriješiti jer je to cvijet kakav nitko nigdje nije vidio!
Evo još malo zabavnih zadataka o proljeću.
https://www.bookwidgets.com/play/YEBY8S
Dragi učenici, današnji zadatak će vam biti lagan. Bit će vam potreban A4 papir, olovka, bojice ili flomasteri i ravnalo. Na papiru nacrtajte pravokutnik koji će biti zastava unutar kojeg ćete nacrtati ono što vas podsjeća na produženi boravak ili dodatnu nastavu. Zatvorite oči i duboko udahnite, kada otvorite oči pustite mašti nek vas vodi. Vaše zastave donesite pri povratku u školske klupe kako bismo napravili izložbu. Evo jedne zastave kao primjer.
Za mudre glavice tu su zagonetke i pitalice.
1. Ne vidiš ga, ne čuješ ga, ne možeš ga uhvatiti, niti držati. Imaš ga i trebaš. Što je to?
2. Uvijek ide, a s mjesta ne miče.Što je to?
3. Što više ideš naprijed, više ih ostavljaš iza sebe. Što je to?
4. Ima jedno uho, ali gluho. Što je to?
Za bistrooke, na poveznici ispod, potraga za skrivenim stvarima na slici.
https://www.highlightskids.com/games/hidden-pictures/fish-school
Umjesto crtanog filma večeras pogledajte lutkarsku predstavu Wanda Lavanda i želimo vam lijepe snove.
http://www.gkl-rijeka.hr/index.php/wanda-lavanda-u-lutkarsko-s-kauca/
Pa krenimo... odnosno zaplešimo uz Ram sam sam song.
https://www.youtube.com/watch?v=WEwmqyjUE8E
Sretan Dan očeva našim tatama!
Pročitajte pjesmu Nade Landeke, Čemu služe tate.
http://www.pjesmicezadjecu.com/dan-oceva/cemu-sluze-tate.html
Razveselite svog tatu tako što ćete mu izraditi čestitku. Uzmite papir, prepolovite ga. Na naslovnicu nacrtajte crtež, a u sredini čestitke prepišite jednu kiticu pjesme Čemu služe tate, cijelu pjesmu ili se sami okušajte u pisanju akrostiha.
Primjer akrostiha za tatu Marina.
M - moj tata ima snažne ruke
A - ali su nježne kada me grle
R - rado se igra sa mnom
I - i kada je ljut
N - najbolji je tata na svijetu!
Čestitku predajte svom tati.
Ne zaboravite uz to zagrliti najboljeg tatu na svijetu!
Predmetna nastava | ![]() |
• WWW.CERT.HR |
• Engleski jezik |
• Hrvatski jezik |
• Likovna kultura |
• Kineziologija |
• Zadaci - mat. |
• Matematika |
• Povijest |
• Kemija |
• Biologija |
• Zbornica |
• Vjeronauk |
![]() |
Web portali | ![]() |
![]() |
Vrijeme | ![]() |
![]() |