« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DOBRO DOŠLI U 4. RAZRED!
Ovo je godina za nova znanja, izazove, projekte i uspjehe!
Budite radoznali, postavljaje pitanja i ne bojite se izazova.
Svaka prepreka je prilika za učenje!
Uživajte
SIJEČANJ 2025.
Slikamo kao Jackson Pollock
Na pod smo stavili papir oko kojega smo obilazili i nanosili boje izlijevanjem, kapanjem, prskanjem...
Učenici guštali u slikanju na drugačiji način...
OBILJEŽJA ČOVJEKA
Model pluća
Istražujemo ulogu nosa u određivanju okusa
Cilj aktivnosti je osvjestiti važnu povezanost osjeta mirisa i okusa u doživljaju hrane i pića.
Bez mirisa pupoljci na jeziku mogu prepoznati samo osnovne okuse.
Učenici su na satu likovne kulture s puno truda i kreativnosti izrađivali trodimenzionalne modele ruku.
Marljivo su oblikovali i detaljno ukrašavali svoje radove, pokazujući veliku preciznost i strpljenje.
Njihova posvećenost zadatku bila je vidljiva u svakom koraku procesa, a rezultati su bili impresivni i jedinstveni!
PROSINAC 2024.
Neka Vam nadolazeći blagdani donesu mir,
radost i trenutke provedene s dragim ljudima.
Želimo Vam puno sreće, zdravlja i uspjeha u
2025. godini.
Sve najbolje od 4.b!
Dani u prosincu u našem razredu bili su ispunjeni raznim događajima i veselim trenucima.
BOŽIĆNI SAJAM
na kojem smo pokazali svoje pravo blagdansko srce te uspjeli prikupiti
pomoć za obitelj iz naše škole koju vodi samohrani otac četvero djece.
Svima veliko hvala!
A mi gradimo školu solidarnosti i topline!
Uz puno kreativnosti i truda izrađivali smo prigodne ukrase, čestitke, blagdanske dekoracije
koje su unijele čaroliju u naš razred.
Radionica je bila prilika za suradnju, kreativnost, timski rad.
Zahvala majci našega učenika i asistentici
koje su se pridružile radionici.
Razveselio nas je sv. Nikola !
Lektira Družba Pere Kvržice
U skolpu aktivnosti učenici su s veseljem izrađivali "pizza lektiru" .
Pizzu su podijelili gdje je svaka kriška predstavljala ključne elemente romana.
Iskazali su se u prezentaciji.
Bravo za naše male književne stvaratelje!
U našoj učionici veselje vlada,
dok družina vrijedno ukrase sklada.
Na boru svjetla trepere sjajno,
sve izgleda skladno, bajno.
Učenici su pokazali veliku zainteresiranost za povijest naše domovine,
kako su ljudi nekad živjeli te istakli se u kreativnoj izvedbi
modela dvorova u kojima su živjeli plemići.
Potvrda za uspješno realiziran projekt Food Educators s glavnim ciljem educiranja
učenika o važnosti prehrane te smanjenju i sprječavanju otpada hrane.
______________________________________________________________________________________________
18.11.
Kroz umjetnost i trud
u tišini smo slikali
za Vukovar svijeću zapalili.
Male ručice plamen slikale
fenjer, svjetlo da traje zauvijek.
S ljubavlju i poštovanjem u našim srcima gori,
da se žrtva nikad ne zaboravi.
POSJET GKL RIJEKA
ČETIRI ČUDESNE NEZGODE
Predstava je bila ispunjena zanimljivim likovima, životopisnim scenama i poučnim porukama.
Glumci su djecu aktivno uključivali u predstavu što im je donijelo potpunu zaokupljenost i osmijehe na lica.
MAH - MOGU AKO HOĆU!
Cilj programa je osnažiti djecu i mlade za donošenje pozitivnih odluka,
pogotovo kada se suoče s pritiscima vršnjaka, posebno vezano uz rizična ponašanja poput konzumiranja alkohola, droga i drugih štetnih tvari.
Predavanje održale policijske službenice na vrlo pristupačan i zanimljiv način. Kroz razgovor i interaktivne aktivnosti potaknule su učenike na razmišljanje o važnosti donošenja ispravnih odluka i razvijanja samopuzdanja. Djeca su s velikim interesom sudjelovala i pokazala oduševljenje prezentiranim sadržajem.
PRAŠNA UMJETNOST ILI TEHNIKA-
FORA JE S BRAŠNOM STVARATI, SLOVA U PRAHU I SLIKE SLIKATI!
OBRADA LEKTIRE TAJNA TUŽNOGA PSA
Kroz igru Escape room povezanoj s temama i događajima iz knjige rješavali su različite zadatke i izazove
koji su ih vodili do rješenja. Aktivnost je učenike oduševila i izuzetno motivirala.
PROJEKT FOOD EDUCATORS
Što znači zdravo jesti?
Učenici su kroz timski rad osmislili zdravi meni koristeći namirnice koje su odabrali
zbog nutritivne vrijednosti i okusa koji žele isprobati.
Pokazali su izuzetnu suradnju i kreativnost u slaganju obroka čime su
pokazali razumijevanje cilja projekta.
Uspješno su predstavili svoje radove ističući važnost zdrave hrane i zastupljenost hranjivih namirnica u obroku.
TERENSKA NASTAVA U PARKU PRIRODE UČKA
Učenici su uživali u edukativnoj šetnji Stazom vile Učkarice, gdje su upoznali lokalne legende i priče vezane za vile Učkarice.
Uočavali su prirodne ljepote Učke, raznolike biljne i životinjske vrste koje obitavaju u parku.
Igra u parku!
Tijekom posjeta centru za posjetitelje Poklon imali su priliku sudjelovati u interaktivnim radionicama
gdje su saznali o bogatoj biološkoj raznolikosti Učke i važnosti očuvanja prirode.
PROJEKT FOOD EDUCATORS
Gubitak i otpad hrane
Projekt je omogućio učenicima da kroz praktičn aktivnosti nauče i osvijeste kako smanjiti otpad hranom,
kroz pravilno planiranje obroka, kompostiranje te kreativne načine iskorištavanja hrane.
Kuhanje kompota od jabuka i degustacija!
Kušanje pekmeza od breskvi i šljiva!
Učenici su imali prilike vidjeti kako gubitak hrane ne utječe samo na lokalnu zajednicu nego i na globalnu razinu.
Razvijali su kreativna rješenja za smanjenje otpada.
Učenici su razvili svijest o važnosti održivog upravljanja resursima te kako male promjene u ponašanju
mogu imati veliki utjecaj na okoliš i zajednicu.
STEM RADIONICE u školi bila je usmjerena na razvijanju njihovih vještina
iz područja tehnologije, inženjerstva i matematike te omogućila i unaprijedila njihove tehničke vještine,
potaknula kreativnost i timski rad što će im svakako biti korisno u daljnjem školovanju.
ISTRAŽIVANJE KULTURNE I PRIRODNE BAŠTINE NAŠE DOMOVINE!
Kroz različite izvore otkrivali smo ljepote naše povijesti i tradicije
učeći o važnosti očuvanja i promociji nacionalnoga nasljeđa,
poštovanju kulturnoga identiteta i okoliša RH.
Timskim radom potičemo suradnju među učenicima gdje svatko može doprinjeti svojim vještinama.
Učimo kako dijeliti odgovornost, potičemo kritičko mišljenje i kreativnost.
Povećavamo motivaciju među učenicima jer rade u dinamičnom okruženju.
HRVATSKI OLIMPIJSKI DAN!
Obilježavamo i slavimo duh sporta, zajedništva i fair play-a.
Predmetna nastava |
• WWW.CERT.HR |
• Engleski jezik |
• Hrvatski jezik |
• Likovna kultura |
• Kineziologija |
• Zadaci - mat. |
• Matematika |
• Povijest |
• Kemija |
• Biologija |
• Zbornica |
• Vjeronauk |
Web portali |
Vrijeme |