preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Prognoza

 
Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 19. 10. 2010.

Ukupno: 314798
Ovaj mjesec: 208

 

 

Dobar dan!

Dobro došli u našu virtualnu učionicu.

Lijepi pozdrav vama, učenicima 1. a razreda, i vašim roditeljima.

učiteljica Mihaela Spinčić

 

PRIBOR ZA 2. A RAZRED

 

HRVATSKI JEZIK

Započet ćemo pisati u pisanku B i tako nastaviti tijekom

drugoga  razreda. Ista će biti potrebna i za lektiru .

Jedna pisanka će biti za sastavke koji će se

ocjenjivati i ona će biti u školi.

U školi, a i domaće zadaće, pisat ćemo olovkom.

Običnom HB olovkom. Tu se odmah nameće pitanje pernice.

Neka pernica ne bude prevelika.

Sadržaj pernice koji je potreban učeniku su: dvije-tri olovke,

šiljilo, gumica, drvene boje, ravnalo ili

trokut i kemijske olovke (crvena i plava). 

Škarice i ljepilo biti će u kutiji za LK.

Flomasteri ne trebaju biti u pernici. Oni samo otežavaju.

 

MATEMATIKA

Koristit ćemo matematičke bilježnice na

kojima piše Matematika 1 jer su predviđene za učenike 1. i

2. razreda te jednu geometrijsku bilježnicu

( + napravljeno crtovlje).

 

PRIRODA I DRUŠTVO

Koristit ćemo pisanku B.

 

GLAZBENA KULTURA

Koristit ćemo pisanku B.

 

ENGLESKI JEZIK, INFORMATIKA, VJERONAUK

Koristit će se pisanka B.

 

LIKOVNA KULTURA

  • zaštita za klupu (komad plastificiranog stolnjaka,
  • vreća za smeće…)
  • paleta, plastična posudica, krpica za posuđe
  • vodene boje i 3 obla kista različitih debljina
  • tempere (+ bijela tempera) i
  • 3 plosnata kista različitih debljina
  • bijeli glinamol
  • uljne pastele
  • flomasteri
  • 2 crna flomastera
  • 2 B olovke različite mekoće
  • vrećice za domaćinstvo, male vlažne maramice

Likovna mapa ( bilo bi dobro da je od istog izdavača,  

jer ako su različiti izdavači tada je i različit format listova

pa nam na panou izgleda šaroliko).

Budući da većinom koristimo izdanja Alfe d.d.,

preporučam da se koristi i njihova mapa.

 

PISANE PROVJERE

Nabaviti fascikle za pisane provjere.

 

 

 

 

 

BINGO 30. travnja 2021.

 

 

 

 

LEKTIRA

1. Koje je godišnje doba?

2. Odakle su djeca izvukla bicikle?

3. Zašto Perica nije izvukao bicikl?

4. Tko je pokazivao Perici kako se vozi bicikl?

5. Što se dogodilo kad je tata bicikl

držao samo za sjedalo?

6. U što je Perica skoro udario?

7. Po čemu je Peričin bicikl

drugačiji od bicikala druge djece?

8. Zašto bi Perica trebao biti kauboj?

9. Zašto je Perica “odletio” u živicu’

10. Tko je i zašto Perici rekao da je kukavica?

11. Kako je mama pekla palačinke?

12. Za što je sve potrebna hrabrost?

Tko je to govorio?

13. Gdje su sve završavale palačinke

koje je Perica pokušao okrenuti u zraku?

14. Kako se Perica osjećao

kad je uspio okrenuti palačinku u zraku?

15. Što mu je palačinka savjetovala o učenju bicikla?

16. Čiji je bicikl Perica posudio da pokuša sam voziti?

17. Kako završava priča?

 

 

 1. travnja 2021.

 

 

HRVATSKI JEZIK

Milan Radić, USKRSNE KOŠARICE

Uskrsno vrijeme ima razne običaje.

Jedan on njih je blagoslov hrane.

Obitelj hranu pripremi kod kuće,

a zatim je u košaricama nosi na misu.

Tamo svećenik blagoslovi hranu

koju zatim obitelj kod kuće blaguje.

Pjesmu o ovome napisao je Milan Radić.

Naslov pjesme je Uskrsne košarice.

Pročitajte je u čitančici na str. 53.

Zatim usmeno odgovorite na pitanja.

1. Na što podsjećaju uskrsne košarice?

2. Na čemu se ljuljaju?

3. Prema kamo se kreću te košarice?

4. Što imaju nakon posjeta crkvi?

5. Što će košarice donijeti u svoje kuće?

 

U pisanku napišite

USKRSNE KOŠARICE

MILAN RADIĆ

Ispod prepišite pravilnim redoslijedom slijedeće:

- SLAGANJE HRANE U KOŠARU

- POVRATAK KUĆI

- BLAGOSLOV HRANE

- ODLAZAK U CRKVU

- SVEČANO BLAGOVANJE

- PRIPREMA HRANE

 

 

 

MATEMATIKA

U udžbeniku riješiti slijedeće zadatke:

- strana 80.: 1., 2., i 3. zadatak,

- strana 81.: 1., 2. i 4. zadatak.

 

 

TZK

https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc

https://www.youtube.com/watch?v=logJkWDS_zo

 

Nakon vježbi zagrijavanja, pokušati ostale vježbe.

 

 

DOPUNSKA NASTAVA

Pročitaj nekoliko puta naglas, pa u sebi.

 

Došlo je proljeće.

Ptice cvrkuću na granama.

Sunce grije toplije.

Od sutra su praznici.

Odmarat ćemo se i igrati.

Za blagdane ćemo jesti kolače.

Kad se vratimo u školu, pričat ćemo

kako nam je bilo.

 

 

 

 

31. ožujka 2021.

 

MATEMATIKA

Ovo prepiši u bilježnicu.

PONOVIMO.

15- 5=

17-7=

18-8=

16-6=

12-2=

13-3=

14-4=

11-1=

 

------------------------------------------

Kao što smo pred malo zbrajali do 10, a zatim dalje,

tako ćemo danas oduzimati do 10, pa dalje.

15-7=

Najprije ćemo računati 15-5=10.

Koliko još moramo oduzeti?

Još moramo oduzeti 2.

15-7=15-5-2=10-2=8

U bilježnicu napiši naslov ODUZIMANJE.

Ispod prepiši ove primjere.

15-7=15-5-2=10-2=8

12-5=12-2-3=10-3=7

14-5=14-4-1=10-1=9

Na isti način izračunaj u

udžbeniku 3. zadatak

na strani 79., a zatim u bilježnicu ono

što se u njemu traži.

 

HRVATSKI JEZIK

 

Bliži se Uskrs, najveći kršćanski blagdan.

Uz njega su vezani razni lijepi običaji.

Jedan od njih je bojanje jaja i njihovo

poklanjanje djeci i dragim nam osobama.

 

Danas ćemo čitati jedan IGROKAZ.

Igrokaz je tekst pisan po ulogama.

To znači da je napisano tko što govori.

U današnjem se igrokazu javljaju tri lika,

a to su ujedo tri uloge. Oni međusobno razgovaraju.

O čemu?

Pročitajte u čitančici na strani 52.

 

Pročitaj pitanje po pitanje,

a zatim potraži odgovor u pjesmi.

Ne prepisivati pitanja. Odgovarati usmeno.

 

1. Koji se likovi javljaju u igrokazu?

2. Kamo žuri drugi zeko?

3. Na što je prvi zeko zaboravio?

4. Što prvi zeko moli?

5. Zašto mu drugi zeko ne može pomoći?

6. Koga zatim prvi zeko moli za pomoć?

7. Kome će zeko nositi jaja’

8. Hoće li koka pomoći zeki?

Po čemu to zaključujemo?

 

 

 

U pisanku napiši:

ZABORAVLJIVI ZEKO

JADRANKA ČUNČIĆ-BANDOV

OVO JE IGROKAZ.

LIKOVI SU:

- PRVI ZEKO,

- DRUGI ZEKO I

-KOKA.

 

Ispod nacrtaj košaricu i u njoj obojena jaja.

 

 

PRIRODA I DRUŠTVO

USKRS

 

Prisjeti se koje posebne dane slaviš

u svojoj obitelji. (Tvoj rođendan …).

Postoje neki posebni dani koje

ne slavi samo obitelj i njeni prijatelji,

već puno, puno ljudi. Takve dane zovemo BLAGDANI.

USKRS je jedan vjerski blagdan.

To znači da njega slave ljudi koji pripadaju određenoj vjerskoj zajednici.

Više o Uskrsu pročitaj u udžbeniku na str. 121.

Zatim u bilježnicu napiši naslov

USKRS

Ispod napiši punim rečenicama

odgovore na ova dva pitanja. Pitanja ne prepisivati.

1. Što je Uskrs?

2. Što se na Uskrs slavi?

 

Zatim nacrtaj pilića i po želji obojanu pisanicu

kako se nalaze u mladoj travi i cvijeću.

 

Ponovi o blagdanima rješavajući 6., 7. i 8. zadatak

u udžbeniku na str. 126.

 

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc

https://www.youtube.com/watch?v=ZVOUr8fPzXk

 Nakon pripremnih vježbi iz prve poveznice,

pokušajte vježbati vježbe iz druge poveznice.

 

SR

 

ŽIVOT NA MREŽI

 

Dolaze praznici. Oni su vrijeme odmora.

Tad imamo više slobodnoga vremena.

Njega trebamo iskoristiti kvalitetno.

Što to znači?

Ne moram se probudit rano kao za ići u školu.

Ali to ne znači ostati prekasno budan/budna.

Više se mogu družiti s obitelji

jer nemam svaki dan školsku zadaću.

Više se mogu igrati s prijateljima.

Mogu posjetiti svoju rodbinu koja

živi u nekom drugom gradu ili mjestu.

Također mogu više koristiti Internet.

Internet nam donosi mnogo dobrih

stvari, ali i opasnosti.

Na satovima Informatike učite o tome.

U bilo kojoj nedoumici pitajte roditelje za savjet.

Ovdje su neke dobre i neke

loše stvari koje Internet donosi.

Budi oprezan/oprezna, razmisli, pitaj za savjet.

 

DOBRE STVARI:

- razgovaramo s prijateljima,

- možemo učiti,

- igramo igrice,

- pregledavamo slike,

- slušamo glazbu,

- gledamo filmove,

- …

 

LOŠE STVARI:

- lažno predstavljanje,

- nasilje na Internetu,

- zaraza virusima,

- ovisnost o mrežama

- ...

 

 

 

30. ožujka 2021.

 

HRVATSKI JEZIK

Ljudevit Bauer, Tri medvjeda i gitara

Danas imamo lektiru. Pitanja će vam pomoći

da se prisjetite što se sve nalazi u ovoj predivnoj priči.

Poveznica ispod pitanja uz lijepe fotografije ukratko

priča ovu priču.

Zadatak ćete napraviti u pisanke a za HJ. Bilo bi

bolje ako imate posebnu pisanku za lektiru.

 

1. Gdje su živjeli medvjedi?

2. Kako se zvao stari medvjed?

3. Kakav je bio Bruno dok je bio mlađi?

4. Tko je bio odličan ribolovac?

5. Tko je bio spretan u prikupljanju meda?

6. Kakav je bio najmlađi Brunin sin?

7. O čemu bi Bero pričao kad bi se vratio kući?

8. Što je Bero katkad donio kući?

9. Kakva se nezgoda jednog dana dogodila Bukalu?

10. Kakva se nezgoda jednog dana dogodila Mrgudu?

11. Što su jednog dana uz cestu

pronašli Bukalo i Mrgud?

12. Tko je objasnio što je gitara?

13. Kako su gitaru svirali Bukalo i Mrgud?

14. Što je važno za sviranje gitare?

15. Kako je Bero svirao gitaru?

16. Kako su se životinje s livada

odužile za predivno sviranje?

17. Kako su se ptice odužile za predivno sviranje?

 

https://www.youtube.com/watch?v=XIC8L8Huvxw

 

ZADATAK

U pisanku napiši ime pisca i naziv priče.

Nacrtaj Beru kako svira gitaru.

Ispod napiši u jednoj rečenici

u čemu si ti jako uspješan/uspješna.

 

 

TZK

Nakon vježbi zagrijavanja iz prve 

poveznice, pokušaj vježbati vježbe 

iz druge poveznice.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc

https://www.youtube.com/watch?v=e7Bi7lMI6I0

 

 

GLAZBENA KULTURA

Poslušaj do 57 sekunde. Neka ti

pomognu u tome roditelji.

Zatim u bilježnicu napiši

ime skladatelja, naziv skladbe 

i nacrtaj nešto iz tog godišnjeg 

doba.

Vivaldi, PROLJEĆE

https://www.youtube.com/watch?v=UlCzWalZXMk&t=1s

 

MATEMATIKA

 

UDŽBENIK STR. 77.

 

1. zadatak

Riješiti kućice s krovovima 12 i 17.

 

2. zadatak.

Tekst zadatka ne prepisivati u bilježnicu,

već napisati račune i odgovore budući da u

udžbeniku nema dovoljno mjesta

(2 računa i 2 odgovora).

U bilježnicu napisati naslov VJEŽBA,

a zatim ispod:

2. zadatak iz udžbenika na strani 77.

I tad, kao što inače radimo:

R:

O:

R:

O:

 

3., 4. i 5. zadatak riješiti u udžbeniku.

 

 

 

 

 

 

29. ožujka 2021.

 

 

HRVATSKI JEZIK

U pisanke prepisati slijedeći tekst.

Onaj tekst koji je pisan u boji,

prepisati u boji.

 

REČENICE

REČENICOM NEŠTO KAZUJEMO.

DANAS JE PONEDJELJAK.

NA NEBU JE SAMO NEKOLIKO OBLAČIĆA.

U VRTU SU PROCVALE LJUBIČICE.

NA KRAJU OVAKVIH REČENICA PIŠEMO TOČKU (.).

 

REČENICOM MOŽEMO NEŠTO PITATI.

KAKO SI?

HOĆEŠ LI BOMBON?

ZNAŠ LI ŠTO IMAMO ZA ZADAĆU?

NA KRAJU OVAKVIH REČENICA PIŠEMO UPITNIK (?).

 

ZADAĆA

U pisanku napisati jednu rečenicu s točkom 

i jednu rečenicu s upitnikom o svakome

od ovih predmeta:

OLOVKA, LOPTA I TANJUR.

 

 

MATEMATIKA

U bilježnicu prepisati zadatke.

Za svaki napisati račun i odgovor.

 

VJEŽBA

1. MAMA JE KUPILA 8 CRVENIH I 7 ŽUTIH TULIPANA ZA VRT.

KOLIKO JE UKUPNO TULIPANA MAMA KUPILA?

 

2. ANICA JE POJELA NAJPRIJE 7 BOMBONA.

NAKON RUČKA 3, A NAVEČER 5 BOMBONA.

KOLIKO JE UKUPNO BOMBONA ANICA TOGA DANA POJELA?

 

3. U LIKOVNOJ JE GRUPI 9 DJEVOJČICA I 5 DJEČAKA.

KOLIKO JE UKUPNO DJECE U TOJ LIKOVNOJ GRUPI?

 

 

PRIRODA I DRUŠTVO

ZIMSKI SAN

 

VJESNICI PROLJEĆA

 

BRESKVA U CVATU

 

ŽIVOTINJE S MLADIMA

 

PTICE SELICE

 

PROLJEĆE – PROMJENE U PRIRODI

 

Proučiti slike i pročitati tekst na

stranicama udžbenika 46. i 47.

 

U Virtualnoj učionici nalaze se slike

koje će pomoći u razumijevanju promijena u prirodi.

 

Ova pitanja ne prepisivati, niti na njih

odgovarati pisano. Ona su pomoć u učenju

da znate što trebate usvojiti. Čitajte ih,

pa odgovarajte usmeno.

 

1. Kakvo može biti vrijeme u proljeće?

2. Što znači promjenjivo vrijeme?

3. Kakvi postaju dani, a kakve noći?

4. Što se događa s biljkama?

5. Za koja tri cvijeta kažemo da su vjesnici proljeća?

6. Koje voće dozrijeva u vrijeme proljeća?

7. Što znači da se neke životinje bude iz zimskog sna?

8. Što životinje dobivaju u proljeće?

9. Kako se zovu ptice koje se vraćaju iz toplijih krajeva?

 

 

ZADATAK

U bilježnicu napiši naslov

PROLJEĆE,

ispod njega nacrtaj tri proljetnice,

a zatim ispod njih napiši

VRIJEME DANAS, pa nacrtaj

kakvo je danas vrijeme (pogledaj kroz prozor).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




preskoči na navigaciju